Üldtingimused
Ettevõtte andmed:
RRK Medical Group OÜ
Registrikood: 16114958
KMKR: EE102317497
Aadress: Harjumaa, Tallinn linn, Tööstuse tn 48, 10416
Email: info@rrkmed.ee
Kasutajatugi: abi@rrkmed.ee
RRK MEDICAL GROUP OÜ (Edaspidi RRK Medical) tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. RRK MEDICAL ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale või vautšeri kaudu toodet või teenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.
Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel või registreerimisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, kliendikaardi ja arveldusarve number.
RRK MEDICAL ei edasta, müü ega avalikusta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel. Maksete töötlemiseks vajalikud andmed edastatakse Maksekeskus AS-ile (volitatud töötleja).
RRK Medical Group OÜ (edaspidi RRK MEDICAL) Töödeldavate isikuandmete hulka kuulub ka arveldusarve number, millelt ost sooritati, juhul kui RRK MEDICAL-l tekib vajadus kasutajatingimustes toodud juhtudel ja ulatuses tagastada ostu eest tasutud summa kliendile.
Tellimisinfo ja juhis
1. Loe läbi toodete detailsed kirjeldused
2. Vali endale sobiv toode
3. Vali sobiv kogus ning lisa see ostukorvi
4. Täida vajalikud väljad kassas ning vali tarneviis
5. Vali makseviis ja kinnita tellimus
Pärast tellimuse kinnitust tuleb teie emailile kinnitus e-mail tellimuse kohta
Makse teostamiseks võimalikud viisid: pangalink ja krediitkaart. Pangalingiga makseid saab teostada Swedbank’i, SEB, LHV, Nordea, Danske Bank’i ja Krediidipanga kaudu ning toetatud on Visa ja MasterCard krediit- ja pangakaardid.
Pangalink
Valige pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda. Teostage kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastatakse Teie e-postile tellimuse vormi. Teie tellimus komplekteeritakse Teie poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel. Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui olete pangas valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
RRK MEDICAL-il on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
1. kaup on laost otsa saanud;
2. kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
3. kauba eest tasutud summa pole laekunud RRK MEDICAL OÜ pangakontole või makseplatvormile (pangalingid).
Kui RRK-MEDICAL-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
Tellitud kaup toimetatakse kliendini Omniva kulleri või pakiautomaadi vahendusel.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Omniva pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi valitud Omniva pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub kliendi telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui klient ei lähe pakile Omniva määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud. Kauba Omniva automaati jõudmisega lõpevad RRK Medical kohustused kliendi ees ning RRK Medical ei vastuta enam tarnitava kauba eest.
Omniva pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada 24/7.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Omniva kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–L ajavahemikul kl 10–20.
Klient vastutab kauba tellimisel esitatud isikuandmete, aadressi ja kontakttelefoni korrektuses eest. RRK Medical ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
RRK Medical ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab RRK Medical e-poes kirjeldatule. Juhul kui kliendini jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakend on purunenud, siis ei tohiks klient saadetist vastu võtta ning peaks sellekohase avalduse kullerile esitama ning RRK-Medicali-t informeerima kirjutades e-posti aadressile rrk@medical.ee või helistades +372 56636649.
NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.
Kauba tagastamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle eest tasumist kirjutades abi@rrkmed.ee.
Juhul, kui soovite selle peale tasumist tühistada ja kaup pole veel teele pandud, tagastatakse Teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannete kulud.
Kui Te ei ole rahul oma kaubaga, palun kirjutage meile oma kaebusest e-posti aadressile abi@rrkmed.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
RRK Medical kinnitab, et kogu kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhtudel, kui olete veendunud, et Teile on saadetud vale kaup, võite selle meile tagastada rikkumata kujul 14 päeva jooksul pärast ostutellimuse sooritamist. Hüvitame Teile kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul peale selle meieni jõudmist. Kui Teile saadetud kaup on defektiga või katki, saadame Teile hea meelega õige eseme uuesti. Nendel juhtudel kohustume tasuma nii kauba tagastamise kulud kui ka uuesti saatmise kulud.